Fulltime job

Vanaf 11 jan 2016 begin ik aan een prachtige fulltime job. Dat betekent dat ik niet dagelijks achter mijn pc kruip. Maar niet getreurd ik zal elke maand toch een blogje schrijven over prachtige luchtverfrissers.

Want mijn webwinkel http://www.something4you.nl blijft gewoon bestaan. Sterker nog, doordat ik een fulltime baan heb kan ik een buffer opbouwen om prachtige spullen te kopen voor mijn webwinkel en dat mijn vriend leuke diy projecten binnenkort gaat maken.

Daarover vertel ik een volgende keer meer.

Hou mijn blog en/of website in de gaten voor leuke aanbiedingen, kortingen en andere bijzonderheden.

O ja, bijna vergeten wij zijn samen met onze buurtjes/vrienden een leuke hobby begonnen voor particulieren namelijk luxe naamborden maken

meer weten…. kijk dan eens op deze website of volg ons via facebook. Je ziet wij blijven iedereen verrassen.